Politik for refundering og returnerede ydelser
Gældende for ydelser og forløb hos Alberte Engsbye
1. Generelt
Alberte Engsbye tilbyder personlige ydelser såsom tests, konsultationer og udviklingsforløb. Disse ydelser er digitale eller personligt leverede, og derfor gælder der særlige regler for fortrydelse og refundering.
2. Ingen fortrydelsesret efter levering
Ved køb af digitale tests, individuelle konsultationer eller skræddersyede forløb, gives der ikke returret eller fortrydelsesret, når ydelsen er helt eller delvist leveret. Dette skyldes, at ydelserne er tilpasset den enkelte og anses som “personlige ydelser”, jf. forbrugeraftaleloven § 18, stk. 2, nr. 3.
3. Afbud og ombooking
Afbud til en planlagt session skal ske senest 24 timer før aftalt tidspunkt. Ved for sent afbud eller udeblivelse, refunderes beløbet ikke. Ombooking kan ske uden gebyr, hvis du kontakter os rettidigt.
Formål og data udvinding:
Der indsamles ikke personoplysninger med henblik på brug eller opbevaring af sådanne data.
4. Forløb og pakkeløsninger
Ved køb af længerevarende forløb (fx coaching eller testforløb over flere sessioner), er beløbet bindende efter første afholdte session. Eventuelle ubrugte sessioner kan ikke refunderes, men kan i særlige tilfælde overføres til en anden person efter aftale.
5. Fejl eller mangler
Hvis du oplever tekniske problemer med en test, eller mener at ydelsen ikke lever op til det aftalte, bedes du kontakte os på ae@alberteengsbye.dk hurtigst muligt, så vi kan finde en passende løsning.
6. Kontakt og spørgsmål
Har du spørgsmål til din booking, betaling eller ønsker at drøfte et særligt tilfælde, kan du kontakte os på:
Alberte Engsbye
📧 ae@alberteengsbye.dk
📞 + 45 60 19 01 04